• 05-11-2023, 18:58:21
    #46
    Ne kadar yakıt tüketimi var
  • 05-11-2023, 23:00:03
    #47
    Üniversite tombaladan mı çıktı hocam. Neden tıp, hukuk, mühendislik veya öğretmenlik okumadınız?
  • 06-11-2023, 00:25:57
    #48
    Özellikle kolaylıklar dilerim hocam. Bolca da sabır ve ferahlık diliyorum Toplu taşımayı çoğu kullanışımda şoförlerin işlerinin ne kadar zor olduğunu düşünürüm. Çünkü her türden insan biniyor, bu normal tabii ki fakat tepkilerin çoğu anlayışsızca oluyor gözlemlediğim kadarıyla, bu çok sinir bozucu bir durum. Bir günde bu kadar insanın tepkisine, hele de yüz yüze maruz kalıp bir de o stresle yoğun trafikte aracı sürebilmek büyük maharet gerçekten.
  • 06-11-2023, 08:18:29
    #49
    Önceki durakların dolu olmasına rağmen hatta havanın soğuk veya yağışlı olmasına bakmaksızın dörtlüleri yakıp Cevizlibağ durağına giden metrobüsler neden ısrarla o durağa gidiyor. Tamam aktarma yeri ancak diğer duraklar da dolu, ayrıca Cevizlibağ Durağı'ndan binen insanlar rahata alışmış ve oturamadığı metrobüse binmiyorlar, ayakta asla yolculuk yapmıyorlar. Bu olaydan acilen vazgeçilmesi lazım.
  • 06-11-2023, 08:33:08
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Üniversite mezunuysanız Türkiye koşullarında yaptığınız iş çok iyi. Myo mezunuysanız çok iyi bir iş sahibi olmuşsunuz. Lojistik gibi bir myo bölümü mezunu olduğunuz için de çok çok iyi bir iş sahibisiniz diyebilirim. Allah hayırlı işler versin.

    Türkiyede iş sektörlerinin çoğu çöplük. Dışarıdan pırıl pırıl görünen holdinglerin çoğu rüşvet torpil hemşehricilik ile personel alıyor. Köle olarak ise myo üniversite vs ne mezunu olursanız olun farketmiyor.

    Gerçekten çok iyi bir iş sahibi olmanız için çok yetenekli olmanız şart. Yoksa yüzünüze bakmazlar.
  • 06-11-2023, 16:59:06
    #51
    yaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi tür araç sürüyorsun?

    mercedes connetco ve yeni alınan otokarlar,


    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar yakıt tüketimi var

    araç bilgisayarına göre söylüyorum 100 km de 30 ila 45 arası değişiyor.

    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite tombaladan mı çıktı hocam. Neden tıp, hukuk, mühendislik veya öğretmenlik okumadınız?
    vallahi hocam ben aslında zeki bir insan değildim. Tamamen ailemin yitmesiyle ünive gittim. Keşke gitmeseydim mesela 2 yıl myo gitceğime tamircide çırak olsaydım şimdi ustaydım kendi dükkanım vardı.





    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite mezunuysanız Türkiye koşullarında yaptığınız iş çok iyi. Myo mezunuysanız çok iyi bir iş sahibi olmuşsunuz. Lojistik gibi bir myo bölümü mezunu olduğunuz için de çok çok iyi bir iş sahibisiniz diyebilirim. Allah hayırlı işler versin.

    Türkiyede iş sektörlerinin çoğu çöplük. Dışarıdan pırıl pırıl görünen holdinglerin çoğu rüşvet torpil hemşehricilik ile personel alıyor. Köle olarak ise myo üniversite vs ne mezunu olursanız olun farketmiyor.

    Gerçekten çok iyi bir iş sahibi olmanız için çok yetenekli olmanız şart. Yoksa yüzünüze bakmazlar.
    amin teşekkürler
  • 07-11-2023, 01:51:24
    #52
    Otokarlar için hiç iyi bişiler duymuyorum dedikodumu?
  • 07-11-2023, 16:44:57
    #53
    yaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otokarlar için hiç iyi bişiler duymuyorum dedikodumu?

    şuan için bir sıkıntı yok ufak tefek ayna v.s gibi sıkıntıları oluyor onun dışında bir problem yok hocam