Özellikle kolaylıklar dilerim hocam. Bolca da sabır ve ferahlık diliyorum Toplu taşımayı çoğu kullanışımda şoförlerin işlerinin ne kadar zor olduğunu düşünürüm. Çünkü her türden insan biniyor, bu normal tabii ki fakat tepkilerin çoğu anlayışsızca oluyor gözlemlediğim kadarıyla, bu çok sinir bozucu bir durum. Bir günde bu kadar insanın tepkisine, hele de yüz yüze maruz kalıp bir de o stresle yoğun trafikte aracı sürebilmek büyük maharet gerçekten.