Önceki durakların dolu olmasına rağmen hatta havanın soğuk veya yağışlı olmasına bakmaksızın dörtlüleri yakıp Cevizlibağ durağına giden metrobüsler neden ısrarla o durağa gidiyor. Tamam aktarma yeri ancak diğer duraklar da dolu, ayrıca Cevizlibağ Durağı'ndan binen insanlar rahata alışmış ve oturamadığı metrobüse binmiyorlar, ayakta asla yolculuk yapmıyorlar. Bu olaydan acilen vazgeçilmesi lazım.