Üniversite mezunuysanız Türkiye koşullarında yaptığınız iş çok iyi. Myo mezunuysanız çok iyi bir iş sahibi olmuşsunuz. Lojistik gibi bir myo bölümü mezunu olduğunuz için de çok çok iyi bir iş sahibisiniz diyebilirim. Allah hayırlı işler versin.
Türkiyede iş sektörlerinin çoğu çöplük. Dışarıdan pırıl pırıl görünen holdinglerin çoğu rüşvet torpil hemşehricilik ile personel alıyor. Köle olarak ise myo üniversite vs ne mezunu olursanız olun farketmiyor.
Gerçekten çok iyi bir iş sahibi olmanız için çok yetenekli olmanız şart. Yoksa yüzünüze bakmazlar.