yaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otokarlar için hiç iyi bişiler duymuyorum dedikodumu?

şuan için bir sıkıntı yok ufak tefek ayna v.s gibi sıkıntıları oluyor onun dışında bir problem yok hocam