yaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi tür araç sürüyorsun?

mercedes connetco ve yeni alınan otokarlar,


CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar yakıt tüketimi var

araç bilgisayarına göre söylüyorum 100 km de 30 ila 45 arası değişiyor.

laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite tombaladan mı çıktı hocam. Neden tıp, hukuk, mühendislik veya öğretmenlik okumadınız?
vallahi hocam ben aslında zeki bir insan değildim. Tamamen ailemin yitmesiyle ünive gittim. Keşke gitmeseydim mesela 2 yıl myo gitceğime tamircide çırak olsaydım şimdi ustaydım kendi dükkanım vardı.





looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite mezunuysanız Türkiye koşullarında yaptığınız iş çok iyi. Myo mezunuysanız çok iyi bir iş sahibi olmuşsunuz. Lojistik gibi bir myo bölümü mezunu olduğunuz için de çok çok iyi bir iş sahibisiniz diyebilirim. Allah hayırlı işler versin.

Türkiyede iş sektörlerinin çoğu çöplük. Dışarıdan pırıl pırıl görünen holdinglerin çoğu rüşvet torpil hemşehricilik ile personel alıyor. Köle olarak ise myo üniversite vs ne mezunu olursanız olun farketmiyor.

Gerçekten çok iyi bir iş sahibi olmanız için çok yetenekli olmanız şart. Yoksa yüzünüze bakmazlar.
amin teşekkürler