• 03-11-2023, 20:46:44
    #10
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee,gönderici adresi,adı soyadı vs. fake mi?
    Hocam bizim ürünler kargoya uygun değil maalesef. Otobüsle gönderim yapıyorum. Elimde sadece kapalı bir telefon numarası var.

    ShadowKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adresi belli, önceki numarası belli. Peşini bırakmayın hocam. Bunlar insanı salak yerine koyduğunu sanıyor ancak en büyük salak bunlar. Eve adliye kağıdı gelince yalvaracak size bak görürsünüz. O zaman gözünün yaşına bakmazsınız. Lütfen peşini bırakmayın başkalarının da canı yanmasın.
    Aynen benim isteğimde o. Bu ara açıkcası gaza geldim biraz satışları ciroyu artırmak için agresif satışa başladım. Müşteriyle daha önce konuşmuşuz siparişte vermiş. Bu ikinci alışverişimiz. Normalde bizde açık hesap olmaz. Misafirliğe gidecem eşim inşaatta çalışıyor çarşamba günleri para gönderiyor. Bu hafta para kalmadı haftaya yollayacağım deyince tamam dedim.
  • 03-11-2023, 20:48:45
    #11
    Kişisel Rütbe
    Valla kusura bakma ama kadın haklımış neden güveniyorsın diye sormuş sizde yollamışsınız valla kendi elinizle kapıyı açmışsınız
  • 03-11-2023, 20:52:37
    #12
    ölülerde sanıyor her gün helva yiyoruz suç sizde değil hocam yanlış zamana gelmişiz bende çok iş yaptım böyle paramı vermediler ama sorun etmiyor nasılsa gelirler diye geldiklerinde ben cevap vermiyorum yarı yolda bırakmış gibi oluyorum empati kuruyorlar azda olsa
  • 03-11-2023, 21:01:31
    #13
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ölülerde sanıyor her gün helva yiyoruz suç sizde değil hocam yanlış zamana gelmişiz bende çok iş yaptım böyle paramı vermediler ama sorun etmiyor nasılsa gelirler diye geldiklerinde ben cevap vermiyorum yarı yolda bırakmış gibi oluyorum empati kuruyorlar azda olsa
    Vallahi hocam hediyelik eşya geçen senede almış. İnsan diyor ki ne yapsın hediye alıp satacak hali yok herhalde. Şimdi onları nasıl hediye verecek onu çok merak ediyorum. Silifke'de adamımda var aslında ona teslim ettirsem yine en azından adresini fln bilirdim. Boşluğuma geldi.
  • 03-11-2023, 21:26:52
    #14
    McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizim ürünler kargoya uygun değil maalesef. Otobüsle gönderim yapıyorum. Elimde sadece kapalı bir telefon numarası var.



    Aynen benim isteğimde o. Bu ara açıkcası gaza geldim biraz satışları ciroyu artırmak için agresif satışa başladım. Müşteriyle daha önce konuşmuşuz siparişte vermiş. Bu ikinci alışverişimiz. Normalde bizde açık hesap olmaz. Misafirliğe gidecem eşim inşaatta çalışıyor çarşamba günleri para gönderiyor. Bu hafta para kalmadı haftaya yollayacağım deyince tamam dedim.
    Otogar kamera görüntüleri ?
  • 04-11-2023, 12:07:43
    #15
    Satılık köprümüz var hocam alır mıydınız?

    Şaka bir yana savcılığa şikayet edebilirsiniz tabii ki de
  • 04-11-2023, 12:12:20
    #16
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satılık köprümüz var hocam alır mıydınız?

    Şaka bir yana savcılığa şikayet edebilirsiniz tabii ki de
    Ahaha 🤣 Son kaça bırakırsın 😅😅😅
  • 04-11-2023, 12:13:29
    #17
    Otogarda teslim aldığına dair onay mesajı var neticede. Otogarda kamera illa ki vardır, geliş gidiş teslim aldığının görüntüleri çıkar bence. Ayrıca telefon numarası kimin üzerine kayıtlı vs oda çıkar hattı iptal etmesi yakın tarihte olduğu için oda çıkar bence.

    Buralardan şansı denemek lazım.
  • 04-11-2023, 12:19:28
    #18
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otogarda teslim aldığına dair onay mesajı var neticede. Otogarda kamera illa ki vardır, geliş gidiş teslim aldığının görüntüleri çıkar bence. Ayrıca telefon numarası kimin üzerine kayıtlı vs oda çıkar hattı iptal etmesi yakın tarihte olduğu için oda çıkar bence.

    Buralardan şansı denemek lazım.
    Hocam yazışmalar var aldım diyor zaten orda teşekkür ediyor 😅

    Görüntülere gerek yok o kadar detaya girmeye. Birşey çıkmazsada savcılıkta sağlık olsun diyeceğiz ne yapalım.