ölülerde sanıyor her gün helva yiyoruz suç sizde değil hocam yanlış zamana gelmişiz bende çok iş yaptım böyle paramı vermediler ama sorun etmiyor nasılsa gelirler diye geldiklerinde ben cevap vermiyorum yarı yolda bırakmış gibi oluyorum empati kuruyorlar azda olsa