bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ölülerde sanıyor her gün helva yiyoruz suç sizde değil hocam yanlış zamana gelmişiz bende çok iş yaptım böyle paramı vermediler ama sorun etmiyor nasılsa gelirler diye geldiklerinde ben cevap vermiyorum yarı yolda bırakmış gibi oluyorum empati kuruyorlar azda olsa
Vallahi hocam hediyelik eşya geçen senede almış. İnsan diyor ki ne yapsın hediye alıp satacak hali yok herhalde. Şimdi onları nasıl hediye verecek onu çok merak ediyorum. Silifke'de adamımda var aslında ona teslim ettirsem yine en azından adresini fln bilirdim. Boşluğuma geldi.