Otogarda teslim aldığına dair onay mesajı var neticede. Otogarda kamera illa ki vardır, geliş gidiş teslim aldığının görüntüleri çıkar bence. Ayrıca telefon numarası kimin üzerine kayıtlı vs oda çıkar hattı iptal etmesi yakın tarihte olduğu için oda çıkar bence.
Buralardan şansı denemek lazım.