Hocam bizim ürünler kargoya uygun değil maalesef. Otobüsle gönderim yapıyorum. Elimde sadece kapalı bir telefon numarası var.
Aynen benim isteğimde o. Bu ara açıkcası gaza geldim biraz satışları ciroyu artırmak için agresif satışa başladım. Müşteriyle daha önce konuşmuşuz siparişte vermiş. Bu ikinci alışverişimiz. Normalde bizde açık hesap olmaz. Misafirliğe gidecem eşim inşaatta çalışıyor çarşamba günleri para gönderiyor. Bu hafta para kalmadı haftaya yollayacağım deyince tamam dedim.
Otogar kamera görüntüleri ?