• 04-11-2023, 12:20:41
    #19
    Ödeme tarihi falan görüşüldü mü? Müsait olduğunuzda ödersiniz şartı var sanırım. Belki seneler sonra müsait olabilecek.
    Geçmiş olsun hocam.
  • 04-11-2023, 12:22:58
    #20
    Bu şekilde 5-6 yıldır satiş yapip ayakta kalabiliyorsanız sizi tebrik ederim birde bir yerde kadınlar daha güvenilir demişsiniz cidden maxigeyik konusu olmuş..
  • 04-11-2023, 12:23:28
    #21
    Sen göz göre göre beni dolan.dirin demişsin abi?
  • 04-11-2023, 12:29:39
    #22
    Peşini bırakmazsanız paranızı bir şekilde alırsınız, bu şekilde millete çakallık yapıp uyanık geçinenlerin tek tutunacağı dal, "dalandırılan tarafın üç-beş kuruş için uğraşmayalım denmesi", ve bu işlerin peşinin kısa sürede bırakılması, hatta çoğu insan sizin gibi konu vs açmaz kimseye anlatmaz o şekilde kapanır gider mevzu, alan aldığıyla kalır. Ben takıntılıyım , hayatta bırakmazdım peşini . Geçmiş olsun. Bu arada bizde ticaret yapıyoruz, para gelmeden mal gönderdiğimiz ticaret yok , hatta on yıllık müşterilerimiz de bile, bunun güvenle alakası yok ki, ticaret bu şekilde ilerliyor, önce para sonra mal .
  • 04-11-2023, 12:31:35
    #23
    Spymaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde 5-6 yıldır satiş yapip ayakta kalabiliyorsanız sizi tebrik ederim birde bir yerde kadınlar daha güvenilir demişsiniz cidden maxigeyik konusu olmuş..
    Teşekkür ederim hocam eğitim veriyorsanız almak isterim bilgili bir abiye benziyorsunuz 😅😅😅
  • 04-11-2023, 12:33:42
    #24
    Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peşini bırakmazsanız paranızı bir şekilde alırsınız, bu şekilde millete çakallık yapıp uyanık geçinenlerin tek tutunacağı dal, "dalandırılan tarafın üç-beş kuruş için uğraşmayalım denmesi", ve bu işlerin peşinin kısa sürede bırakılması, hatta çoğu insan sizin gibi konu vs açmaz kimseye anlatmaz o şekilde kapanır gider mevzu, alan aldığıyla kalır. Ben takıntılıyım , hayatta bırakmazdım peşini . Geçmiş olsun. Bu arada bizde ticaret yapıyoruz, para gelmeden mal gönderdiğimiz ticaret yok , hatta on yıllık müşterilerimiz de bile, bunun güvenle alakası yok ki, ticaret bu şekilde ilerliyor, önce para sonra mal .
    Hocam alacaktım ürünü eşimin gönderdiği para bitti demesi kilit oldu. Yoksa biri bana yazsın instagramdan yolla desin hayatta yollamam. Bu konuda oldukça katıyım. Yeni bir firma değilim.
  • 04-11-2023, 13:17:45
    #25
    Hocam kaç gün geçti üstünden bilmiyorum ama biraz daha sabret eşi işi teslim etmemiş olabilir farklı bir durum olmuş olabilir. Bir kaç gün daha beklemeni tavsiye ederim belki zor bir duruma düşmüştür.

    Yine tabii karar sizin.
  • 04-11-2023, 13:42:21
    #26
    -Nasil guveniyorsunuz?
    -400tl ne sizi ne beni zengin eder.
    Burdan sonra bitir bence ardina dusme hocam.Siz zaten %50 lik bi çarpılma payi birakmissiniz.
  • 04-11-2023, 18:57:05
    #27
    çok iyi birine benziyorsun banada yollasan sana parasını sonra versme olurmu
    2.- ürünü yolladıktan sonra plaka vs demissin şoförü arıyacaktın ürünü almaya bayanmı erkek mi geldi diye bayan deseydi evet tamam bu şahıs gerçek biri diyebilirdin.
    2.ihtimalde bayan yerine erkek gitmiş olsaydı muhtemelen kocası degildir dolandırıcının kendisidir bayan ismi ile konusmustur senle.
    3.ihtimal bir ses kaydı veya arama gerçekleştirebilirdin.
    Yazışmalarda borcunuz x miktar diyerek belirtip oda tamam dediğinde evet bu sefer sana borçlu konuma düşerdi ama şu şekilde hiçbir ispatı yok ürünü teslim almadım der geçer yani