Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peşini bırakmazsanız paranızı bir şekilde alırsınız, bu şekilde millete çakallık yapıp uyanık geçinenlerin tek tutunacağı dal, "dalandırılan tarafın üç-beş kuruş için uğraşmayalım denmesi", ve bu işlerin peşinin kısa sürede bırakılması, hatta çoğu insan sizin gibi konu vs açmaz kimseye anlatmaz o şekilde kapanır gider mevzu, alan aldığıyla kalır. Ben takıntılıyım , hayatta bırakmazdım peşini . Geçmiş olsun. Bu arada bizde ticaret yapıyoruz, para gelmeden mal gönderdiğimiz ticaret yok , hatta on yıllık müşterilerimiz de bile, bunun güvenle alakası yok ki, ticaret bu şekilde ilerliyor, önce para sonra mal .
Hocam alacaktım ürünü eşimin gönderdiği para bitti demesi kilit oldu. Yoksa biri bana yazsın instagramdan yolla desin hayatta yollamam. Bu konuda oldukça katıyım. Yeni bir firma değilim.