• 30-10-2023, 00:51:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar sizce borsa pazartesi sabah 10:00 da yükselir mi düşer mi eğer düşerse en dipten yüksek yatırım yapacağım
  • 30-10-2023, 00:53:46
    #2
    Sociget - SMM Paket Satış
    freyurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar sizce borsa pazartesi sabah 10:00 da yükselir mi düşer mi eğer düşerse en dipten yüksek yatırım yapacağım
    Haftasonu çok pozitif geçmedi, muhtemelen düşüşle başlayacaktır. Bofanın haraketleri önemli. Ancak şuanki koşullarda yüksek yatırım yapmak çok mantıklı değil kademeli alım yapabilirsiniz bir anda girmek yerine.
  • 30-10-2023, 00:54:00
    #3
    Hocam yanlış anlamayın ama, bu sorunuza yükselir veya düşer diye yanıt verenden korkun..
  • 30-10-2023, 00:59:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın ama, bu sorunuza yükselir veya düşer diye yanıt verenden korkun..
    Ben zaten yüksek giriyorum kısa vade yatırım yapıyorum %2 bile yükselse aldığım okey derim
  • 30-10-2023, 02:34:12
    #5
    Ben düşeceğini düşünüyorum
  • 30-10-2023, 03:05:48
    #6
    yıkılacak bence, sadece halka arz olanlar yükselecek, oda alıcı satıcı dengelediği için, alıcı artırdıgı için halkın elindekiler nadir olarak gözüküyor, satıcı olmadıgımız için alıcı cok, bu seferde talep çok olunca fiyat yükseliyor, borsanın mantıgı budur, alıcı olmaz ise fiyat düşer tabi, ki bu savaşta vb kolay kolay yabancı yatırımcı turk borsasına yatırım yapmaz, parasını riske atmaz bence*, ondan dolayı 1-2 aylık geri çekilme olabilir
    ytd, ben halka arzlara katılan biriyim*
  • 30-10-2023, 04:21:55
    #7
    Hemen yıldız falına bakıp cevaplıyorum.
  • 30-10-2023, 10:15:00
    #8
    Enflasyonun olduğu bir yerde borsa düşmez. Kısa vadeli düşüş olabilir ama sonra yine yükselir. Vatandaş parasını tl de tutmaz. Artık neredeyse çoluk çocuk diyeceğim tipler bile giriyor.
    Şu savaş da geçerse bence daha yükselebilir. Ytd.
  • 30-10-2023, 11:09:19
    #9
    Savaş geçer yada millet duruma alışırsa bir süre sonra ki alışıyorlar , ukranya meselesindede aynısı oldu , toparlar yükselişe geçer.
    Enflasyon malum ortada son bir kaç haftadırda düşüşler oldu.

    Ben thy almıştım 2 aydır bekletiyor , yükseldi düştü derken , en son baya düştü. ama düştükçede alabildiğim kadar almaya çalıştım. İlla toparlayacaktır.