rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın ama, bu sorunuza yükselir veya düşer diye yanıt verenden korkun..
Ben zaten yüksek giriyorum kısa vade yatırım yapıyorum %2 bile yükselse aldığım okey derim