Merhabalar sizce borsa pazartesi sabah 10:00 da yükselir mi düşer mi eğer düşerse en dipten yüksek yatırım yapacağım
Haftasonu çok pozitif geçmedi, muhtemelen düşüşle başlayacaktır. Bofanın haraketleri önemli. Ancak şuanki koşullarda yüksek yatırım yapmak çok mantıklı değil kademeli alım yapabilirsiniz bir anda girmek yerine.