Savaş geçer yada millet duruma alışırsa bir süre sonra ki alışıyorlar , ukranya meselesindede aynısı oldu , toparlar yükselişe geçer.
Enflasyon malum ortada son bir kaç haftadırda düşüşler oldu.
Ben thy almıştım 2 aydır bekletiyor , yükseldi düştü derken , en son baya düştü. ama düştükçede alabildiğim kadar almaya çalıştım. İlla toparlayacaktır.