Enflasyonun olduğu bir yerde borsa düşmez. Kısa vadeli düşüş olabilir ama sonra yine yükselir. Vatandaş parasını tl de tutmaz. Artık neredeyse çoluk çocuk diyeceğim tipler bile giriyor.
Şu savaş da geçerse bence daha yükselebilir. Ytd.