yıkılacak bence, sadece halka arz olanlar yükselecek, oda alıcı satıcı dengelediği için, alıcı artırdıgı için halkın elindekiler nadir olarak gözüküyor, satıcı olmadıgımız için alıcı cok, bu seferde talep çok olunca fiyat yükseliyor, borsanın mantıgı budur, alıcı olmaz ise fiyat düşer tabi, ki bu savaşta vb kolay kolay yabancı yatırımcı turk borsasına yatırım yapmaz, parasını riske atmaz bence*, ondan dolayı 1-2 aylık geri çekilme olabilir
ytd, ben halka arzlara katılan biriyim*