• 25-10-2023, 16:41:29
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lazer ve CNC. İşte rahat makineyi bağlıyorum 40-45 dk boşum r10 da takılıyorum

    Hangi şehir alım varmı
  • 25-10-2023, 16:46:49
    #20
    ALBAYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi şehir alım varmı
    Kayseri deyiz hocam geçen hafta alım yaptılar da artık yaza doğru anca olur herhalde kışa doğru işler düşüyor çünkü. Ama burada çoğu fabrika böyle maaşla başlatır zaten asgari ücrete çalıştıran pek kalmadı Suriyeli bile çalışmıyor adam en az 15 diyor
  • 25-10-2023, 16:48:32
    #21
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel güvenlik olup şartları güzel bir iş görmedim. Fabrikada işçi ol (ben öyleyim mesela) yemin ederim daha iyi. 18k maaş haftasonu 2 gün tatil, mesai yaparsan 22-25 e kadar alırsın. Özel günlerde de iaşe veriyorlar ne olacak. Söylediğimi yanlış anlamayın ama özel güvenlik işi yapanın kendine saygısı yoktur. Ne sosyal hayatın kalıyor ne gecen ne gündüzün
    Eleman lazım mı abi
  • 25-10-2023, 16:53:07
    #22
    HveH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleman lazım mı abi
    Hocam yukarıya da yazdım burada asgari ücretle çalıştıran pek yok. Sizlere fabrika zor ve sıkıcı geliyor uzaktan ama her yer öyle değil. Bizim burası diğer yerlere göre bir tık daha rahat sadece. Ama genel olarak fabrika iyidir ben seviyorum. Özellikle daha büyük firmalara girersen 3 ay da bir prim filan veriyorlar ama onların işi biraz daha sıkı oluyor. Ben işim rahat olsun az maaş alayım diye burada kaldım 3,5 yıldır da çalışıyorum. Yoksa günlük 12 saat çalıştıran yerler var mesaiyle deli para kazanırlar.
  • 25-10-2023, 17:00:08
    #23
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yukarıya da yazdım burada asgari ücretle çalıştıran pek yok. Sizlere fabrika zor ve sıkıcı geliyor uzaktan ama her yer öyle değil. Bizim burası diğer yerlere göre bir tık daha rahat sadece. Ama genel olarak fabrika iyidir ben seviyorum. Özellikle daha büyük firmalara girersen 3 ay da bir prim filan veriyorlar ama onların işi biraz daha sıkı oluyor. Ben işim rahat olsun az maaş alayım diye burada kaldım 3,5 yıldır da çalışıyorum. Yoksa günlük 12 saat çalıştıran yerler var mesaiyle deli para kazanırlar.
    Yok hocam niye zor gelsin mesleğim turizm eğlence sektörü fakat uzun yıllarda fabrikalarda çalıştım. Tüm samimiyetimle söylüyorum fabrikaların havası bambaşka. İnsan gibi çalışıyorsun sosyal aktivitilere zamanın oluyor sabah gidiyorsun akşam evdesin aldığın paranın hayrını görüyorsun vs vs. Bizim iş öyle değil stresten kalp krizi geçirtti bana. Bende Kayseriliyim Argincik fakat İstanbuldayım 10 yaşından beri. Oralar bambaşka
  • 25-10-2023, 17:15:11
    #24
    Yav guvenlik isinden ne bekliyorsunuz ki kim 35 bin versin guvenlige ne bir ustalik lazim ne bir el isi lazim bos is butun gun oturuyorlar acilen is degisin gelecegi vs de yok
  • 25-10-2023, 17:18:17
    #25
    HveH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam niye zor gelsin mesleğim turizm eğlence sektörü fakat uzun yıllarda fabrikalarda çalıştım. Tüm samimiyetimle söylüyorum fabrikaların havası bambaşka. İnsan gibi çalışıyorsun sosyal aktivitilere zamanın oluyor sabah gidiyorsun akşam evdesin aldığın paranın hayrını görüyorsun vs vs. Bizim iş öyle değil stresten kalp krizi geçirtti bana. Bende Kayseriliyim Argincik fakat İstanbuldayım 10 yaşından beri. Oralar bambaşka
    Valla İstanbul gibi yerde değil 20, 50 bin bile alsan zor geçirirsin adım atsan para. Burada yine iyi kötü geçiniyoruz oralara gelsek aç kalırız. Allah herkesin gönlüne göre versin. Çalışana rızık çok. Bende diyorum ya sırf alıp verdiğim belli ve haftasonu iki gün tatilim var diye buradayım. Yok vardiya yok durmadan mesai filan olsa durmam kaçarım
  • 26-10-2023, 08:41:41
    #26
    Türkiye'de işçilere köle olarak bakıyorlar, 8 saat üstü çalışmak köleliktir, 12 saat çalıştırmak insanlık dışı bir olay, hakkını da vermiyorlar. İş verenlerin çoğu işçiden nasıl çalarım onun hesabını yapıyor, genelleme yapmak gibi olmasın ama iş verenlerden nefret ediyorum. İşçi düşmanı olan tüm iş verenleri Allah işçi konumuna düşürsün inşallah.
  • 26-10-2023, 08:44:29
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ALBAYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olumsuz çalışma koşulları nedeniyle hali hazırdaki işimi bıraktım ve aynı sektörde (Özel güvenlik)
    Yeni bir iş arayışına girdim .

    Gittiğim çoğu firma biz seni ararız olumlu veya olumsuz döneriz haber veririz size şeklinde geri çevirdi başvuruları

    Son görüsmemde ise gecen diyalog aynen şöyle

    İşveren :Akşam 6 Sabah 7 Çalışacaksınız hergün çalışacaksınız
    Üstelik Cumartesi akşam 6 da gelip pazartesi sabah 7de çıkacaksınız
    Maaşımız asgari ücret üzeri

    Ben : Maaş tam olarak ne

    İşveren : sizin düşündüğünüz nedir

    Ben : verdiğiniz maaşı söylemiyormusunuz bu çalışma sistemine 35.000 TL

    İşveren : Biz Seni ararız
    Ben : Asıl ben sizi ararım 😀😀😀
    Yazılım öğrenin olumsuz iş koşullarından kurtulun, benim bir cok öğrencim var özel güvenlikti asgari ücrete çalışıyordu şimdi yazılımcı antep de.