HveH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleman lazım mı abi
Hocam yukarıya da yazdım burada asgari ücretle çalıştıran pek yok. Sizlere fabrika zor ve sıkıcı geliyor uzaktan ama her yer öyle değil. Bizim burası diğer yerlere göre bir tık daha rahat sadece. Ama genel olarak fabrika iyidir ben seviyorum. Özellikle daha büyük firmalara girersen 3 ay da bir prim filan veriyorlar ama onların işi biraz daha sıkı oluyor. Ben işim rahat olsun az maaş alayım diye burada kaldım 3,5 yıldır da çalışıyorum. Yoksa günlük 12 saat çalıştıran yerler var mesaiyle deli para kazanırlar.