Türkiye'de işçilere köle olarak bakıyorlar, 8 saat üstü çalışmak köleliktir, 12 saat çalıştırmak insanlık dışı bir olay, hakkını da vermiyorlar. İş verenlerin çoğu işçiden nasıl çalarım onun hesabını yapıyor, genelleme yapmak gibi olmasın ama iş verenlerden nefret ediyorum. İşçi düşmanı olan tüm iş verenleri Allah işçi konumuna düşürsün inşallah.