ALBAYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi şehir alım varmı
Kayseri deyiz hocam geçen hafta alım yaptılar da artık yaza doğru anca olur herhalde kışa doğru işler düşüyor çünkü. Ama burada çoğu fabrika böyle maaşla başlatır zaten asgari ücrete çalıştıran pek kalmadı Suriyeli bile çalışmıyor adam en az 15 diyor