Yok hocam niye zor gelsin mesleğim turizm eğlence sektörü fakat uzun yıllarda fabrikalarda çalıştım. Tüm samimiyetimle söylüyorum fabrikaların havası bambaşka. İnsan gibi çalışıyorsun sosyal aktivitilere zamanın oluyor sabah gidiyorsun akşam evdesin aldığın paranın hayrını görüyorsun vs vs. Bizim iş öyle değil stresten kalp krizi geçirtti bana. Bende Kayseriliyim

Argincik fakat İstanbuldayım 10 yaşından beri. Oralar bambaşka
Valla İstanbul gibi yerde değil 20, 50 bin bile alsan zor geçirirsin adım atsan para. Burada yine iyi kötü geçiniyoruz oralara gelsek aç kalırız. Allah herkesin gönlüne göre versin. Çalışana rızık çok. Bende diyorum ya sırf alıp verdiğim belli ve haftasonu iki gün tatilim var diye buradayım. Yok vardiya yok durmadan mesai filan olsa durmam kaçarım