neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yukarıya da yazdım burada asgari ücretle çalıştıran pek yok. Sizlere fabrika zor ve sıkıcı geliyor uzaktan ama her yer öyle değil. Bizim burası diğer yerlere göre bir tık daha rahat sadece. Ama genel olarak fabrika iyidir ben seviyorum. Özellikle daha büyük firmalara girersen 3 ay da bir prim filan veriyorlar ama onların işi biraz daha sıkı oluyor. Ben işim rahat olsun az maaş alayım diye burada kaldım 3,5 yıldır da çalışıyorum. Yoksa günlük 12 saat çalıştıran yerler var mesaiyle deli para kazanırlar.
Yok hocam niye zor gelsin mesleğim turizm eğlence sektörü fakat uzun yıllarda fabrikalarda çalıştım. Tüm samimiyetimle söylüyorum fabrikaların havası bambaşka. İnsan gibi çalışıyorsun sosyal aktivitilere zamanın oluyor sabah gidiyorsun akşam evdesin aldığın paranın hayrını görüyorsun vs vs. Bizim iş öyle değil stresten kalp krizi geçirtti bana. Bende Kayseriliyim Argincik fakat İstanbuldayım 10 yaşından beri. Oralar bambaşka