• 14-10-2023, 20:47:57
    #19
    bulentking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliyeti yok diye aşırı ucuza satıyorlar ama bence hata yapıyorlar. Themeforest mesela bir tema 50 dolar ama yine de binlerce satıyor. 60 TL değilde 600 TL olsa o eğitim yine satılır.
    Keşke sattığı rakamı yine eğiticiye verse ona da birşey demem hocam,
    anlaşmalarda eğer udemy, kendisi bu kursu satarsa veya kullanıcı udemy üzerinden kursu aratıp kendisi bulursa bu kursu siz satmış olmuyorsunuz ve gelirin çok büyük bir kısmı udemy'e gidiyor. kursu kendimiz satmalıymışız öyle de %70 falan anca veriyor. Ama imkansız
  • 14-10-2023, 20:50:32
    #20
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3500 öğrenci oldu kazandığım rakamı görseniz gülersiniz
    3500 az değil, kendi sitenizi ve ödeme sisteminizi oluştursaydınız geliriniz iyi durumda olurdu. Tabi burada giderlerde biraz fazla oluyor.
  • 14-10-2023, 20:50:36
    #21
    Bu kadar kesinti de biraz abartı… O yüzden farklı platformlara baglı kalmadan kisisel markalasmayı önemsemek ve sosyal medyayı etkin kullanmak fazlasıyla önemli…
  • 14-10-2023, 20:51:37
    #22
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke sattığı rakamı yine eğiticiye verse ona da birşey demem hocam,
    anlaşmalarda eğer udemy, kendisi bu kursu satarsa veya kullanıcı udemy üzerinden kursu aratıp kendisi bulursa bu kursu siz satmış olmuyorsunuz ve gelirin çok büyük bir kısmı udemy'e gidiyor. kursu kendimiz satmalıymışız öyle de %70 falan anca veriyor. Ama imkansız
    İnsanlar birde Trendyol'a laf atıyorlardı %20 komisyon alıyor diye, beterin beteri varmış Neredeyse %70 kesiyorlar sizden.
  • 14-10-2023, 20:51:47
    #23
    Ertaş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3500 az değil, kendi sitenizi ve ödeme sisteminizi oluştursaydınız geliriniz iyi durumda olurdu. Tabi burada giderlerde biraz fazla oluyor.
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar kesinti de biraz abartı… O yüzden farklı platformlara baglı kalmadan kisisel markalasmayı önemsemek ve sosyal medyayı etkin kullanmak fazlasıyla önemli…
    Denedim hocam, ancak bunun için pek bir bütçem yok. Kendim oluşturmayı denedim web bilgim olmadığı için tökezledim :')
  • 14-10-2023, 23:45:21
    #24
    Gelin bizim yeni sisteme. Bütün eğitmenleri davet ediyorum. Yakında yenilenen arayüz ve sistemle çıkacağız. Buyrun whatsapp numaram wa.me/905524478953 bütün eğitmenler yazabilirler
  • 14-10-2023, 23:47:30
    #25
    ilkerertugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin bizim yeni sisteme. Bütün eğitmenleri davet ediyorum. Yakında yenilenen arayüz ve sistemle çıkacağız. Buyrun whatsapp numaram wa.me/905524478953 bütün eğitmenler yazabilirler
    Yeni sisteme çok emek ve zaman harcadım. Komisyon olarak eğitmeni düşünen bir pazaryeri olacağız. Eğitimi olan herkesi bekliyorum.
  • 14-10-2023, 23:53:23
    #26
    Upvanter platformunu tavsiye edebilirim, anlık olarak ulaşabileceğiniz destek ekibi mevcut uzun vadede eğitimlerinizi sorunsuz bir şekilde verebilirsiniz. 😊
  • 14-10-2023, 23:58:52
    #27
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Bana kalırsa udemy'i bir network aracı olarak görüyorum , belli bir bölüme kadar hizmet verir ordan sonrasını bir eğitim platformu oluşturup devam ederdim. zamanla öğrencilerinizi platformunuza çekip ordan daha iyi bir verim alabilirsiniz.