Bana kalırsa udemy'i bir network aracı olarak görüyorum , belli bir bölüme kadar hizmet verir ordan sonrasını bir eğitim platformu oluşturup devam ederdim. zamanla öğrencilerinizi platformunuza çekip ordan daha iyi bir verim alabilirsiniz.