Bu işte affedersiniz ama bi' b*kluk vardı zaten. Kursların neden bu kadar ucuz olduğunu anlamıyorum. Kaliteli bir platform fakat orada eğitim verenin kendine saygısı yoktur.
Bu işte affedersiniz ama bi' b*kluk vardı zaten. Kursların neden bu kadar ucuz olduğunu anlamıyorum. Kaliteli bir platform fakat orada eğitim verenin kendine saygısı yoktur.
Eskiden bu kadar değildi, yine kesiyordu ama bu verdiği rakam komik
nasıl ya ? rezalet hocam resmen verdiğiniz emeğe yazık
Valla hocam youtube'dan banlandım mecbur kaldım udemy'de böyle bir yer çıktı. Boşuna kimse girişmesin böyle yerlere. En iyisi isim yapmak ve kendi eğitimlerinizi satmak.
Eskiden bu kadar değildi, yine kesiyordu ama bu verdiği rakam komik
Öyle hocam ama mesela emek veriyorsun kurs ücretin 500 TL. Ertesi gün çat 50 lira olmuş. Bu arada son cümleyi söyledim ama üstünüze alınmayın yanlış anladıysanız eğer ki
Öyle hocam ama mesela emek veriyorsun kurs ücretin 500 TL. Ertesi gün çat 50 lira olmuş.
Öyle zaten hocam hangi ülkeyle girerseniz ona göre de fiyat değişiyor
Bir de kendiniz fiyat belirleyemiyorsunuz ille fiyatı udemy belirleyecek kafasına göre satacak.
Öyle zaten hocam hangi ülkeyle girerseniz ona göre de fiyat değişiyor
Bir de kendiniz fiyat belirleyemiyorsunuz ille fiyatı udemy belirleyecek kafasına göre satacak.
yok hocam direkt bana da söyleseniz yine alınmam öyle zaten
Mantıklı değil ki bu arkadaş 500 liralık kursta 50'ye düşüyor 100 liralık kursta. Kalite kokusunu alabiliyorum
Maliyeti yok diye aşırı ucuza satıyorlar ama bence hata yapıyorlar. Themeforest mesela bir tema 50 dolar ama yine de binlerce satıyor. 60 TL değilde 600 TL olsa o eğitim yine satılır.