omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke sattığı rakamı yine eğiticiye verse ona da birşey demem hocam,
anlaşmalarda eğer udemy, kendisi bu kursu satarsa veya kullanıcı udemy üzerinden kursu aratıp kendisi bulursa bu kursu siz satmış olmuyorsunuz ve gelirin çok büyük bir kısmı udemy'e gidiyor. kursu kendimiz satmalıymışız öyle de %70 falan anca veriyor. Ama imkansız
İnsanlar birde Trendyol'a laf atıyorlardı %20 komisyon alıyor diye, beterin beteri varmış Neredeyse %70 kesiyorlar sizden.