Maliyeti yok diye aşırı ucuza satıyorlar ama bence hata yapıyorlar. Themeforest mesela bir tema 50 dolar ama yine de binlerce satıyor. 60 TL değilde 600 TL olsa o eğitim yine satılır.
Keşke sattığı rakamı yine eğiticiye verse ona da birşey demem hocam,
anlaşmalarda eğer udemy, kendisi bu kursu satarsa veya kullanıcı udemy üzerinden kursu aratıp kendisi bulursa bu kursu siz satmış olmuyorsunuz ve gelirin çok büyük bir kısmı udemy'e gidiyor. kursu kendimiz satmalıymışız öyle de %70 falan anca veriyor. Ama imkansız