Konu
Udemy'de Eğitmen Olmak PİŞMANLIKTIR
14-10-2023, 20:50:32
#20
Granny
omergundogar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3500 öğrenci oldu kazandığım rakamı görseniz gülersiniz
3500 az değil, kendi sitenizi ve ödeme sisteminizi oluştursaydınız geliriniz iyi durumda olurdu. Tabi burada giderlerde biraz fazla oluyor.