Tırnak batması olan arkadaşlara güzel bir çözüm
18
●642
- 06-10-2023, 15:43:27Ben bunu yaptırdım ve çok memnun kaldım Kocaeli/İzmit alman ayak diye bir yerde yaptırmıştım öneririm. Yaklaşık 3 yıl çektim ve bu sürece aklınıza gelecek her yöntemi denedim ve bir dünya para harcadım en son bu yöntemi buldum arkadaşımda benden sonra gitti oda çok memnun.
- 06-10-2023, 15:44:36Kesin tekrarlıyor hocam batma. Yıllardır boşa çektirdim. Farklı şehirlerde farklı hastanelerde birçok kez çekildi. Tel tedavisi olan 2 3 kişi ile konuştum tamamen geçtiğini vs söylediler.kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de denedim 2. günde sorunsuz ayakkabı bile giyebiliyorum. Bu tırnak batmasından çok fazla kişinin sorun yaşadığını biliyorum. Bence hemen deneyin gerçekten yaşam kalitesini arttırıyor
- 23-10-2023, 14:21:01Uzun zaman çektim, tırnağa tel de taktırdım, kesin çözüm diyenlere inanmayın çünkü alttan çıkan tırnak tekrar batarak çıktığı için 1 sene denememe rağmen çözüm olmadı.
Ameliyat oldum, sadece tırnağın batığa sebep olacak kadar kısmının kökünü yakıyorlar, estetik olarak da bir kötü görüntü oluşmuyor ve 3 güne ayaklanıyorsunuz, 2 ayağımın baş parmaklarının 2 tarafı da batıyordu, yani 4 yerden işlem yapıldı.
10 sene olacak, bir daha öyle bir sorun yaşamadım, isteyenlere doktor adını da iletebilirim - 23-10-2023, 14:23:45Hocam ben çeşitli hastanelerde 5'ten fazla tırnak çektirdim. Benim tırnak yapımdan mı bilmiyorum ama hepsi tekrarladı. İkide bir tırnak çektireceğime tel taktırmam daha iyi olur. İnanın çektire çektire küçücük tırnak kaldı. Siz şanslıymışsınız çektirince tekrarlamamış ancak %90 çevremde herkeste tekrarladı. Tekrarlayanlar için tek çözüm tel tedavisi kalıyor. Bir süreden sonra çektirecek tırnakta kalmıyor artık._mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2023, 14:25:43Hayır hocam yanlış anladınız ben tırnak çektirmedim, tırnağın batan kısmını yani %5-10 luk kısmının kökünü yaktırdım, dolayısıyla tekrar ete batacak kadar yakın uzamadığı için batık oluşması engellenmiş oldu.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2023, 14:38:29Benim tırnağımın da batan kısmından yarım santimlik bölümleri çekilip amonyak ile yakıldı hocam. Amonya ile yakıldığında tırnak zayıflıyor bir süre rahat ediyorsunuz ama birkaç yıl sonra tekrarlıyor._mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin tırnak yapınız nedeniyle tekrarlamamış olabilir ancak benim tırnağım maalesef çok sıkıntılı. Kökü yanları vb yakılmasına rağmen sürekli battı. 8 Küsür yıl aralıklarla çektirdim. Lise döneminden itibaren batıksız rahat 1 ay geçiremedim.
Çok nadir de olsa o yöntem işe yarayabiliyor ama bende yaramadı maalesef. Umarım sizinki de tekrarlamaz. Gerçekten hayat kalitesini çok düşüren bir şey batma. - 23-10-2023, 15:50:49Çeken bilir çok haklısınız, üniversitede parmağım şiş halde kışın kar varken terlik ile okula gidiyordum, o sebeple sizi anlıyorum, benim de tırnak yapım çok sıkıntı, tırnağın kökünü kazıdılar ve tekrar o kısmından tırnak çıkmadığı için kalan tırnakta batığa sebep olamayacak mesafe de olduğu için 10 sene olacak çok şükür tekrarlamadı.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstersen gittiğim doktoru araştırabilir veya gidebilirsin, ben yaptırırken 7000 küsür defa yaptım bu işlemi demişti doktor bey, şuan Allah bilir kaç oldu
https://www.drsahinnami.com/