Ben bunu yaptırdım ve çok memnun kaldım Kocaeli/İzmit alman ayak diye bir yerde yaptırmıştım öneririm. Yaklaşık 3 yıl çektim ve bu sürece aklınıza gelecek her yöntemi denedim ve bir dünya para harcadım en son bu yöntemi buldum arkadaşımda benden sonra gitti oda çok memnun.