Ayıptır söylemesi tırnak batması operasyonu geçirmiştim. Kökünü aldılar fakat durum gene aynı.
Bunu görmüştüm hocam ama geçici çözümdür diye yaklaşmadım, umarım bir gün deneyebilme vaktimiz olur.
Kesin tekrarlıyor hocam batma. Yıllardır boşa çektirdim. Farklı şehirlerde farklı hastanelerde birçok kez çekildi. Tel tedavisi olan 2 3 kişi ile konuştum tamamen geçtiğini vs söylediler.
Ben de denedim 2. günde sorunsuz ayakkabı bile giyebiliyorum. Bu tırnak batmasından çok fazla kişinin sorun yaşadığını biliyorum. Bence hemen deneyin gerçekten yaşam kalitesini arttırıyor