• 06-10-2023, 15:11:32
    #1
    Merhaba, tırnak batması yaşam kalitesini çok kötü etkileyebiliyor. Çektirseniz de yeniden batıyor. Yaklaşık 8 yıldır bu illetle uğraşan biri olarak en sonunda çözümünü buldum.
    Kesinlikle çektirmeyin hiçbir işe yaramıyor. Tel tedavisi yaptırın.

    https://www.youtube.com/watch?v=E_pd...%C4%B1mMerkezi

    Gerçekten çok uzun süre uğraştım ama şu tel olayını keşke çok önceden görseydim. Böyle bir sorununuz varsa hiç uğraşmayın. Gerçek anlamda basit bir işlem.
    İlk işlem için 2k sonraki her işlem için 500 tl ye maal oluyor. Fiyatlar değişebilir tabii ki ama genel olarak bu şekilde. 0 Acı kesin çözüm. Forumda birkaç tane bu şekilde tırnak batması konusu görmüştüm. Aramızda uğraşan birçok kişinin de olduğunu biliyorum.
    • akilicaslan3
    akilicaslan3 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-10-2023, 15:13:31
    #2
    hocam çok teşekkürler gerçekten işe yarıyorsa bende yapacağım
  • 06-10-2023, 15:17:01
    #3
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok teşekkürler gerçekten işe yarıyorsa bende yapacağım
    Hocam hemen intihap indi şu an ayakkabıyı bile sorunsuz giyebiliyorum. Hiç acım yok. 5 - 6 aya tamamen düzeleceğini söyledi benimki çok ileri seviyede 3 4 kez çekildi son çekim yakın zamanda olduğundan 5 - 6 ay dedi ama şu an bile hiç olmadığım kadar rahatım.
    Kesinlikle işe yarıyor mutlaka öneririm. Ben 8 yıldır uğraşıyorum çözümü çok basitmiş.



    Yanında her gün damlatmam için bu antibiyotiği de verdi. Doktorunuzdan mutlaka istemenizi öneririm. Kesin kurtuluş gerçekten. 8 Yılda ilk defa rahatça ayakkabı giyebiliyorum.
  • 06-10-2023, 15:18:18
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hemen intihap indi şu an ayakkabıyı bile sorunsuz giyebiliyorum. Hiç acım yok. 5 - 6 aya tamamen düzeleceğini söyledi benimki çok ileri seviyede 3 4 kez çekildi son çekim yakın zamanda olduğundan 5 - 6 ay dedi ama şu an bile hiç olmadığım kadar rahatım.
    Kesinlikle işe yarıyor mutlaka öneririm. Ben 8 yıldır uğraşıyorum çözümü çok basitmiş.



    Yanında her gün damlatmam için bu antibiyotiği de verdi. Doktorunuzdan mutlaka istemenizi öneririm. Kesin kurtuluş gerçekten. 8 Yılda ilk defa rahatça ayakkabı giyebiliyorum.
    çok teşekkürler hocam deneyeceğim mutlaka
  • 06-10-2023, 15:28:05
    #5
    Hocam ben bunu görünce içim gidiyor lokal iğne mi yapıyorlar açı yok demişsiniz
  • 06-10-2023, 15:32:53
    #6
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bunu görünce içim gidiyor lokal iğne mi yapıyorlar açı yok demişsiniz
    İğnesiz hocam sağdan soldan çengel yerleştiriyorlar ve gerdiriyorlar. 30 dakikalık işlem.0 acı. İşlem sonrası direkt ayakkabı giyseniz de batmanız yokmuş gibi yürüyebiliyorsunuz.
  • 06-10-2023, 15:35:32
    #7
    Eşim hemşire randevu aldı bana çektirecektim, bunu da bir sorayım, teşekkürler.
  • 06-10-2023, 15:41:35
    #8
    kvp
    helpful
    Ayıptır söylemesi tırnak batması operasyonu geçirmiştim. Kökünü aldılar fakat durum gene aynı.

    Bunu görmüştüm hocam ama geçici çözümdür diye yaklaşmadım, umarım bir gün deneyebilme vaktimiz olur.
  • 06-10-2023, 15:42:28
    #9
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim hemşire randevu aldı bana çektirecektim, bunu da bir sorayım, teşekkürler.
    Hocam en az 5 kere tırnağım çekildi. Gerçekten hiçbir işe yaramadı sonradan hep tekrarladı.
    Dikiş iğne derken süreç de sıkıntı. Bu illeti çok uzun zamandır çekiyorum.
    Bence hiç çektirmeden tel tedavisini deneyin. Gerçekten sıkıntısız ve kesin bir süreç