Ayıptır söylemesi tırnak batması operasyonu geçirmiştim. Kökünü aldılar fakat durum gene aynı.

Bunu görmüştüm hocam ama geçici çözümdür diye yaklaşmadım, umarım bir gün deneyebilme vaktimiz olur.