Merhaba, tırnak batması yaşam kalitesini çok kötü etkileyebiliyor. Çektirseniz de yeniden batıyor. Yaklaşık 8 yıldır bu illetle uğraşan biri olarak en sonunda çözümünü buldum.
Kesinlikle çektirmeyin hiçbir işe yaramıyor. Tel tedavisi yaptırın.
https://www.youtube.com/watch?v=E_pd...%C4%B1mMerkezi
Gerçekten çok uzun süre uğraştım ama şu tel olayını keşke çok önceden görseydim. Böyle bir sorununuz varsa hiç uğraşmayın. Gerçek anlamda basit bir işlem.
İlk işlem için 2k sonraki her işlem için 500 tl ye maal oluyor. Fiyatlar değişebilir tabii ki ama genel olarak bu şekilde. 0 Acı kesin çözüm. Forumda birkaç tane bu şekilde tırnak batması konusu görmüştüm. Aramızda uğraşan birçok kişinin de olduğunu biliyorum.