Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hemen intihap indi şu an ayakkabıyı bile sorunsuz giyebiliyorum. Hiç acım yok. 5 - 6 aya tamamen düzeleceğini söyledi benimki çok ileri seviyede 3 4 kez çekildi son çekim yakın zamanda olduğundan 5 - 6 ay dedi ama şu an bile hiç olmadığım kadar rahatım.
Kesinlikle işe yarıyor mutlaka öneririm. Ben 8 yıldır uğraşıyorum çözümü çok basitmiş.



Yanında her gün damlatmam için bu antibiyotiği de verdi. Doktorunuzdan mutlaka istemenizi öneririm. Kesin kurtuluş gerçekten. 8 Yılda ilk defa rahatça ayakkabı giyebiliyorum.
çok teşekkürler hocam deneyeceğim mutlaka