Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşim hemşire randevu aldı bana çektirecektim, bunu da bir sorayım, teşekkürler.
Hocam en az 5 kere tırnağım çekildi. Gerçekten hiçbir işe yaramadı sonradan hep tekrarladı.
Dikiş iğne derken süreç de sıkıntı. Bu illeti çok uzun zamandır çekiyorum.
Bence hiç çektirmeden tel tedavisini deneyin. Gerçekten sıkıntısız ve kesin bir süreç