Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben çeşitli hastanelerde 5'ten fazla tırnak çektirdim. Benim tırnak yapımdan mı bilmiyorum ama hepsi tekrarladı. İkide bir tırnak çektireceğime tel taktırmam daha iyi olur. İnanın çektire çektire küçücük tırnak kaldı. Siz şanslıymışsınız çektirince tekrarlamamış ancak %90 çevremde herkeste tekrarladı. Tekrarlayanlar için tek çözüm tel tedavisi kalıyor. Bir süreden sonra çektirecek tırnakta kalmıyor artık.
Hayır hocam yanlış anladınız ben tırnak çektirmedim, tırnağın batan kısmını yani %5-10 luk kısmının kökünü yaktırdım, dolayısıyla tekrar ete batacak kadar yakın uzamadığı için batık oluşması engellenmiş oldu.