Uzun zaman çektim, tırnağa tel de taktırdım, kesin çözüm diyenlere inanmayın çünkü alttan çıkan tırnak tekrar batarak çıktığı için 1 sene denememe rağmen çözüm olmadı.
Ameliyat oldum, sadece tırnağın batığa sebep olacak kadar kısmının kökünü yakıyorlar, estetik olarak da bir kötü görüntü oluşmuyor ve 3 güne ayaklanıyorsunuz, 2 ayağımın baş parmaklarının 2 tarafı da batıyordu, yani 4 yerden işlem yapıldı.
10 sene olacak, bir daha öyle bir sorun yaşamadım, isteyenlere doktor adını da iletebilirim