Dün akşam motoru yağmurda vs kalmasın diye balkonun altına park ettim ve bir kaç saat sonra karşılaştığım manzara bu, sabah işe gitmek için kalktığımda henüz arabalardan çeken olmamıştı işe dolmuşla gittim neyse
işten geldiğimde araçlardan biri çıkmıştı bende motoru çıkarttım ve park yerine park ettim, sabah kalktığımda yine başka bir araç çıkışımı engellemiş
insan bir düşünür bu motor nasıl çıkar buradan diye
Hocam fotoğraflara bakılırsa oradan çıkabilirsiniz, ama tabi ki fotoğraf açısından da öyle gözüküyor olabilir.
Ayrıca motor geçmiyorsa bu adamlar kapıyı nasıl açıp arabaya binecekler?
Hocam fotoğraflara bakılırsa oradan çıkabilirsiniz, ama tabi ki fotoğraf açısından da öyle gözüküyor olabilir.
Ayrıca motor geçmiyorsa bu adamlar kapıyı nasıl açıp arabaya binecekler?
Hocam benimde başıma böyle bişey geldi o sabah toplu taşımayla gittim ve araba not bıraktım bir daha ki sefere çizerek çıkarım diye bi daha öyle bişey olmadı
Bende bu şekil birakiyorum,alan mevcut olduğundan ama sağolsunlar gerekli mesafeyi bırakıp birde aynalarini kapatirlar araclarinin önlerine de telefon numaralarını bıraktılar ben birşey soylemeden 4 araç var hepsi de aynı şekilde.
Saygı böyle birşey