Bende bu şekil birakiyorum,alan mevcut olduğundan ama sağolsunlar gerekli mesafeyi bırakıp birde aynalarini kapatirlar araclarinin önlerine de telefon numaralarını bıraktılar ben birşey soylemeden 4 araç var hepsi de aynı şekilde.
Saygı böyle birşey