bende evime sokmak durumunda kalıyorum motoru çalınmasın vb diye. Adam kapıya sıfır park ediyor hemen arıyorum trafiği 5dk'da çekiyorlar. Trafiği arayıp aracın sahibine ulaşmalarını isterseniz ulaşıp çektiriyorlar.