Dün akşam motoru yağmurda vs kalmasın diye balkonun altına park ettim ve bir kaç saat sonra karşılaştığım manzara bu, sabah işe gitmek için kalktığımda henüz arabalardan çeken olmamıştı işe dolmuşla gittim neyse
işten geldiğimde araçlardan biri çıkmıştı bende motoru çıkarttım ve park yerine park ettim, sabah kalktığımda yine başka bir araç çıkışımı engellemiş
insan bir düşünür bu motor nasıl çıkar buradan diye