Motor böyle ufak falanda değil.
Araclarin park ettigi şekilde bir şerite cekseniz sarı çizgilerin ortasına daha sağlıklı olmaz mı?
Birisi eliyle kenara çekip arabayı koyar mi bilmem. Ama ben şahsen onların durumunda olsam cesaret edip elimi sürmezdim.