Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fotoğraflara bakılırsa oradan çıkabilirsiniz, ama tabi ki fotoğraf açısından da öyle gözüküyor olabilir.
Ayrıca motor geçmiyorsa bu adamlar kapıyı nasıl açıp arabaya binecekler?
Arkaya doğru daralıyor hocam

zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konudan bağımsız iyi cesaret ediyorsunuz dışarı koymaya
Benim olsa binaya falan koyarım
ev kira hocam binaya koysak kovarlar herhâlde

böö adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, bir dahakine arabaların olduğu yere koyarsınız diye düşünüyorum.
artık öyle park ederim, biz başkasını düşünüyoruz başkası bizi düşünmüyor