ERTET adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
400,000₺ + harcadığım site, 3 kuruş eklemedi...
12
●1.090
- 24-09-2023, 20:02:08Yanlış bakış açısına sahipsiniz istiyosan 300 bin dolar harca sırf 30 bin dolar harcadın diye başka bir üyeye yapılmayacak birşeyi kendinize ayrıcalık olarak kılmanız ve site ile ilişkinizi sonlandırmanız siteye değil size zarar verir ilerde bu tarz bakış açısıyla devam ettiğiniz sürece
- 24-09-2023, 20:11:123 kuruş ile mi hocam? siteniz olsa biri 1000tllik bi ürün almak istese hadi 10₺lik istese ve 9.97₺ bakiyesi olsa, o kullanıcıya 3 kuruş eklemez miydiniz? bu ticaret işi, bi gün olur bi gün olmaz. sırf yeni bakiye yüklemesi yapmam için 3 kuruşu eklemediler.Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 21:09:19Bana kalırsa ya yatırdığınız paradan haberleri yok yada destek'deki kişinin konudan bir kaarı yok yani yönetime ulaşması için bir sebep yok. Seni kaybetmeleri konuştuğun adamın umurunda değildir.
Bende online oyun yönetirim mesela 1 TL eksik derler yada 30-50 ne kadarsa borç isterler her zaman olmasa'da uzun süre para yatırmış kişilerde verdiğim olur. - 24-09-2023, 21:14:47Aşağıdakini genel olarak yazıyorum.
Ticaret yapıyorsanız sizi zora sokmayacak her türlü fedakarlığı müşteriniz için göstermelisiniz. Yoksa belki bugün 10 tl nizi kurtarırsınız ama o kişi size küserse sizden alacağı ilerdeki ürünlerin parasını kaybetmiş olursunuz.
yönetim 3 kuruş eklediğini görse ne diyecek ki? sonuçta yüksek harcamalar yapan biriyim.