Bana kalırsa ya yatırdığınız paradan haberleri yok yada destek'deki kişinin konudan bir kaarı yok yani yönetime ulaşması için bir sebep yok. Seni kaybetmeleri konuştuğun adamın umurunda değildir.

Bende online oyun yönetirim mesela 1 TL eksik derler yada 30-50 ne kadarsa borç isterler her zaman olmasa'da uzun süre para yatırmış kişilerde verdiğim olur.