Yanlış bakış açısına sahipsiniz istiyosan 300 bin dolar harca sırf 30 bin dolar harcadın diye başka bir üyeye yapılmayacak birşeyi kendinize ayrıcalık olarak kılmanız ve site ile ilişkinizi sonlandırmanız siteye değil size zarar verir ilerde bu tarz bakış açısıyla devam ettiğiniz sürece
3 kuruş ile mi hocam? siteniz olsa biri 1000tllik bi ürün almak istese hadi 10₺lik istese ve 9.97₺ bakiyesi olsa, o kullanıcıya 3 kuruş eklemez miydiniz? bu ticaret işi, bi gün olur bi gün olmaz. sırf yeni bakiye yüklemesi yapmam için 3 kuruşu eklemediler.